mandag den 9. marts 2015

Cykelterapi - uden ømme lårbasser...


Cykelterapi uden ømme lårbasser - den skal du vist længere ud på landet med...
Men nej den er god nok, for så vidt man holder sig til nedenstående form for cykelterapi.
Cyklen er et herligt forårsmotiv og jeg har skåret tryk-klodser i to forskellige størrelser, en herrecykel og en dameditto.
Jeg har trykket cykleren på hjemmelavede notesbøger og et par hjemmelavede bøger.
Det er også blevet til en enkelt bog med et aftryk af en cykel, klippet ud af en reklame...
Du finder en forklaring på hvordan aftrykket laves lige her
De bedste forårshilsner her fra mig til dig...må din mandag blive venlig og fyldt med gode oplevelser


4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dine cykler :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Helle: Tak...cyklen er et dejligt motiv og et dejligt forårskøretøj...

      Slet
  2. Hvor er de fine dine cykler. Ja cyklen står der ud, og råber efter en i disse dage.

    SvarSlet
  3. Anne: Tak...og vi må vist hellere få os taget sammen og komme ud og cykle en tur i det gode forårsvwjr...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥