lørdag den 23. august 2014

Pallegenbrug...


På de seneste har genbrug af paller været noget med sofaer og borde til terrassen, hængende bede til jordbærrene, dobbeltsenge med indbygget lys til soveværelset og sofaborde og mange andere sjove ting...
Her nøjes vi med lidt mindre...det meste af pallerne skæres op og brændes i brændeovnen til vinter, men de fine afstandsklodser der er mellem pallebrædderne er nogle gange, specielt på engangspallerne fra udlandet, noget fint træ som Sølvræven hapser med ind i værkstedet og drejer små krukker af...
Det generer lidt hans perfekte "håndværkergen" at der jo er huller og mærker efter søm og skruer i træklodserne...men jeg synes de er så fine, de små krukker med mærker og huller der vidner om krukkernes fortid som simple afstandsklodser på en palle...
Og når han nu ved, at jeg er glad for den slags... Ja så laver han da gerne nogle stykker til mig...

Der har været lidt stilstand i skriverierne her i den sidste tid. Det skyldes at noget uorden
bag mit maveskind krævede kirurigsk hjælp på hospitalet.Og jeg er nu et fint broderi på maveskindet rigere.. Ikke noget alvorligt, men dog med en besked om, at holde mig i ro et stykke tid...Så det gør jeg så!
Glædelig lørdag til dig, der gjorde dig den ulejlighed, at klikke ind her...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥