torsdag den 17. juli 2014

AGURKETID...


Det er for alvor agurketid...og jeg har faktisk spist alle dem jeg havde...altså agurkerne!
Jeg har ikke strikket, hæklet eller dimset noget nyt - så der er ikke noget at skrive om - jeg er ikke sur og heller ikke ked af det, så ingen vidnesbyrd i den retning...
Jeg har ingen billeder fra en azurblå pool under sydlige himmelstrøg at vise - så der er intet skriftligt materiale på den front...
Min morgenmad har jeg spist og tallerknen er sat i opvaskeren så billeder af min morgenmad får du ej heller...
Hvad filan skal jeg så finde på? Jeg ved det ikke...
Et billede af et lille råhvidt tableau på mit køkkenbord kan jeg da vise...og jo, skålen i forgrunden er frygtelig vind og skæv - Det er derfor jeg er så vild med den.
Hav en aldeles dejlig skøn torsdag - og tak fordi du på trods af agurker og sommerferie trods alt gad kigge indenom og læse et indlæg om ingenting...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥