tirsdag den 8. april 2014

Nips i haven...


Tja...når nipset fylder for meget indendøre, må noget af det jo ud i haven..


Havesæsonen står for døren for alvor og jeg er så småt gået i gang i drivhus og have...
Foråret er for mig, hvert år, intet mindre end et mirakel og det overrasker mig hvert forår,at foråret kommer så pludseligt og så intensivt.
Fuglene synger og violerne dufter... skønt for vintertrætte kroppe og sjæle...
Håber du får en hel fantastisk tirsdag med masser af sol og fuglefløjt, jeg satser på at indsnuse alt det forårsluft jeg overhovedet kan!

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det flot ud...flyttet ud i foråret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Joan: Ja foråret er skønt...tak for din kommentar...

      Slet
  2. Jeg tror du har en helt fantastisk have...

    Får vi flere billeder fra den i løbet af sæsonen måske?

    SvarSlet
  3. Karen Elisabeth: Om min have er specielt flot tror jeg nu ikke. den er nok lidt atypisk og ikke som en parcelhushave...Ja billeder kommer der sikkert flere af...jeg kan nok slet ikke lade være!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥