fredag den 30. august 2013

Frugtpose...

Den lille lune fyr med det lyse hår, som har været hos mig i dagpleje siden han var baby, skal lige om lidt i børnehave. Det er altid lidt vedmodigt, at sende de små poder afsted til næste kapitel i deres liv, og han vil blive savnet både af mig og de andre børn i gruppen...
Men livet går sin gang og det er jo også sådan det skal være...
En frugtpose og en madkasse er traditionelt det, jeg giver som en lille "afskedsgave" helst med en madkasse der matcher barnets specielle interesser...Denne lille fyr, har som så mange andre drenge, traktorer som et helt specielt hit...så sådan en blev da også, på lidt kringlet vis, fremskaffet.
Jeg plejer at applikere barnets yndlingsfrugter på frugtposen og da ham her elsker alle frugter og gulerødder i særdeleshed...ja så måtte der jo både æbler, bananer, jordbær og gulerødder på...pærerne var der desværre ikke plads til, ej heller melon, appelsin, kiwi og vindruer...men mon ikke det går alligevel?


 
Hav en dejlig fredag...denne, den sidste fredag i august...
 

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det er altid vemodigt at sige farvel. Heldigvis er der nye udfordringer både til børnene og os. Sikke flotte poser du syer, en dejlig ting at have med. Jeg skulle også sige farvel til en pige i dag, men desværre er hun blevet syg. God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen: Ja det er underligt at sige farvel...godt der er langt mellem disse farvel-dage..

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥