onsdag den 24. april 2013

Alt det jeg forsømmer...og et tørklæde i sin vorden...

Jeg forsømmer min blog...jeg forsømmer at lægge kommentarer hos andre...Ja der er skisme så mange ting jeg forsømmer for tiden, men det er jo nærmest forår og udelivet trækker i den grad i mig. Jeg trænger så meget til at være ude i hele dage af gangen og få ordnet den have, der efter en lang og temmelig streng vinter, mildelst talt ligner noget der er løgn.
Desuden er vi ved at bygge et drivhus, noget der skulle have være i gang sat for længe siden, men Kong Vinter kom på tværs i den plan...
Men lidt strik bliver der da også tid til...en hemmelig sweater har jeg strikket og et tørklæde i restegarn er i sin vorden...En slags zig zag strik som for år tilbage var vældig moderne og som jeg lige skulle prøve om jeg kunne huske at strikke...og det kunne jeg.
Tørklædet bliver sådan et strikketøj som jeg kan strikke på, når jeg ikke lige har andet at tage mig til...For strikkeplaner har jeg masser af...
Glædelig onsdag til dig der læser med her...min skal tilbringes sammen med dejlige kollegaer, dejlige børn og ikke mindst en masse dejlige bedsteforældre til førnævnte dejlige børn...Det kan da ikke blive andet end godt!

4 kommentarer:

  1. Forsømmer og forsømmer - dine blogindlæg, kan vi snart komme til at savne, de giver som oftest et godt input til et og andet - men vi skal jo også foretage os noget, for at der er noget at skrive om - sååå du henter vel bare lige lidt inspiration til blogindlæg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Randi: tak for de pæne ord...de varmer skisme...Inspiration er der nok af, men det kniber med tiden!

      Slet
  2. Hvis vi vil kan vi nok alle komme i tanke om noget vi forsømmer - men vi behøver jo ikke tænke på det - livet går videre og når der er noget at læse , ja så er vi nogen der er der som en mis ;0))
    Rigtig god fornøjelse med drivhuset, det er bare det bedste ja altså sammen med alt det andet ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Ja man forsømmer så meget, men du har ret i at man ikke skal tænke så meget på det...man kunne jo gå hen og få stress af det og det er jo ikke meningen! Også tak til dig for de pæne ord. Drivhuset skrider frem og 6 tomatplanter står allerede klar til når huset snart eller næsten snart er færdigt!

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥