mandag den 25. marts 2013

Sommersko...



Muligvis er vejrliget ikke til bare fødder i sandalerne og til lette sommersko...alligevel har jeg allerede indkøbt dette års sandaler og så lige et par andre sko, som jeg ikke mente jeg kunne gå sommeren i møde uden...
De sidste par år her jeg været på udkig efter sandaler til hverdagsbrug...dvs rigtig mange timer på "stikkerne" Jeg havde allerede kig på Merell- sandalerne sidste år, men jeg var alt for sent ude...
Nu er sommerfodtøjet i hus og så mangler jeg bare sommeren...
Bemærk lige hvor fine sålen på Merell sandalerne er...så fine aftryk jeg skal sætte i sandet!

26 kommentarer:

  1. Dejligt fodtøj. Ja, du kommer nok ikke til at lave andet end spor, hele sommeren. Men det er jo da også en fin beskæftigelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne: Godt at kunne sætte spor. Merell sandalerne er allerede taget i brug indendøre...der kan det da lade sig gøre med bare fusser!

      Slet
  2. To par lækre sko :)
    Lige til at sætte spor i sommeren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Eva: Når den kommer den sommer...så skal du bare se spor...

      Slet
  3. Du bliver da alt for arbejdssmart... :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Karen Elisabeth: Jeg tror Merell sandalerne kan tåle en lang dag i samfundets tjeneste :-)

      Slet
  4. Du er tidligt ude ;-) men dejligt fodtøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dorit: Ja...belært af erfaringen...man må være tidligt ude mht sandaler...ellrs er der kun skrammel tilbage!

      Slet
  5. Så fine aftryk du kommer til at lave :O)
    De sko er helt sikkert en gave til dine fusser,
    når sommeren kommer :O)

    God dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Randi: Jeg tror det er et godt køb!

      Slet
  6. Lækkert fodtøj du har fået dig. Jeg vil tro du bliver rigtig glad for Merell-sandalerne - jeg klarer snildt en 15 timers-vagt i mine - uden ømme fusser :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Citronmoster: Merellsandalerne er allerede på fødderne...de er intet mindre end skønne og meget lettere end Ecco sandaler som jeg ellers har sværget til som arbejdsfodtøj de sidste mange år!

      Slet
  7. Dine indkøb oser af behagelighed, så jeg tror dine fødder får det godt i sommer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Majken: Man skal jo være god ved sine fødder!

      Slet
  8. Det er dejlig, at være parat når det bliver vejr til bare tær, det bliver bare skønt(hvis det bliver sommer)

    SvarSlet
  9. Merell-Sandalerne er virkelig et godt køb, har en anden model, som jeg har gået ihjel = EKSTREMT mange timer, og købte sidste år et par mere magen til, fordi jeg ikke kan unværre dem..

    SvarSlet
    Svar
    1. Camilla: Godt at vide...jeg er allerede meget glad for mine!

      Slet
  10. Skønne indkøb - og det fine mønster må du da kunne bruge til et fint tryk :)

    Måske skulle jeg også starte med at se efter sandaler - mangler og glemmer det tit til det er for sent !

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Jeg er også alt for ofte kommet for sent afsted...men ikke i år!

      Slet
  11. Super gode sandaler - har dem selv både i sort og hvid ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Meret: Vidste slet ikke man kunne få dem i hvid...måske man skulle have et par sådan til lidt pænere brug!

      Slet
  12. Jeg tvivler på at det kun bliver i sandet du sætter spor med dine sandaler. Jeg har på fornemmelsen at du godt kunne finde på at bruge dem til at trykke et smukt trykt med - bare lige for at prøve :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. unikarina: Der har du nok helt ret...det skal nemlig prøves!

      Slet
  13. FEDE sandaler, dem skal jeg lige have kigget naermere paa!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tina:Du vil elske dem. ..det er rigtige trave sandaler.....

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥