onsdag den 7. november 2012

I "samarbejde" med et medicinalfirma...

Jeg hækler i "samarbejde" med et medicinalfirma på et dejligt uldent halsrør til mig selv...den slidgigtramte tommelfinger får ikke et ben til jorden, for nu har jeg taget hæklenålen i den anden hånd og overgivet mig til en mild medicinering af smerterne i tommelfingeren.
Udgangspunket var et uldent og ikke alt for tykt halsrør, uden farverne blå, lilla, rød og sort...
Indtil videre er jeg godt tilfreds med farvesammensætningen og de fire ovennævnte farver savnes på nuværende tidspunkt ikke...

                    Foruden de farver der ses på fotoet er der brun, grøn, petrol og gul i garnkurven...

10 kommentarer:

  1. Meget smuk farvesammensætning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Finurlige: Jeg er selv også godt tilfreds...

      Slet
  2. Hvor er det dejligt at se lyse farver i denne tid, det bliver garanteret godt

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydert: dte var også noget den retning jeg tænkte...lyse striber i november!

      Slet
  3. Skønt at du trods alt kan hækle, nogen gange må man bare overgive sig til medicinalindustrien :0)) - smukke farver du har valgt

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Ja, jeg belv nødt til at overgive mig...damm!

      Slet
  4. Svar
    1. Rikke: Jeg tror også det bliver godt...jegkan godt lide på forhånd at have en farvekodeks når jeg laver "tilfældige" resteprojekter!

      Slet
  5. Er sikker på at det bliver rigtig flot! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kristine: Jeg tror også det bliver godt...under alle omstændigheder bliver det lunt!

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥