søndag den 14. oktober 2012

Ugens prop #3

Jeg kan lige nå ugens prop, inden ugen rinder ud...
Denne gang er det skuffegreb eller hvad man nu kalder sådanne tingester, jeg har brugt som "proppegreb" Jeg har afkortet og pudset en korkprop til, så den passer i diameteren på flasken. Skruen der sad i enden af skuffegrebet er kortet af og stukket ned i et hul boret halvvejs ned i proppen...en lille smule kontaktlim holder skuffegrebet yderligere på plads...
Skuffegrebet med blomsten er købt i Tiger for flere år siden, mens skuffegrebet af træ stammer fra et gammelt møbel...


6 kommentarer:

  1. Pyntelige propper. Jeg skal vist på jagt efter nogle gamle flasker jeg kan lave propper til :)
    God aften til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Citronmoster: Uha på jagt efter gamle flasker...så vil jeg med, for jeg er tosset efter gamle flasker!

      Slet
  2. Sikke en super sød ide ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Merete: Tak...det pynter jo alt sammen!

      Slet
  3. Skøn ide - det pynter jo gevaldigt på en korkprop :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Ja det gør det da...og så er det j nemt at lave og skifte ud!

      Slet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥