torsdag den 25. oktober 2012

Dekorationspapir, eller hvordan det kan gå når morgenen starter med at kaffen vælter...

De gratis glæder er mange...blandt andet dette helt gratis dekorationspapir...Bunden af kaffekoppen dyppes i den pyt der aligevel var spildt på bordet, og så gik det ellers derud af...Fint mønster på det fine offwhite papir der lå på bordet, og som ellers var tiltænkt et helt andet projekt.
Sådan kan det gå når morgenen starter med en spildt kop kaffe...
Her var det så jeg ville have bragt et link til den japanske kunstner der har lavet et kæmpemaleri med kafferinge...Men om jeg kan finde det? Men når jeg finder det, bringer jeg det, for det er helt fantastisk...

7 kommentarer:

  1. Dejlig start på dagen - kafferinge :)
    Go torsdag

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Når det nu ikke kan være anderledes...så kanman jo ligeså godt vende det negative til det positive...

      Slet
  2. Så skulle den dag hvis være skudt igang :-)
    Ha en dejlig kafferig torsdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Rikke: Når dagens først kop kaffe absolut skal vælte så kan man ligeså godt få noget ud af det..man skal jo græde over spildt kaffe!

      Slet
  3. Tilfældighedernes kaffespil(d).

    :0) Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Marianne: Nogen gange kan tilfældigheder blive til noget godt :-)

      Slet
  4. Faldt over dette blogindslag, og tænkte på om det er Jay Chou du tænker på?
    http://inspir3d.net/2012/02/20/jay-chou-portrait-made-with-coffee-rin-stains/
    Det er ret imponerende hvad hun har lavet med det portræt. :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥