onsdag den 9. maj 2012

April bogen...


Aprilbogen, der blev til aprilbøgerne, fordi der simpelhen ikke var plads nok i e'n bog...
Sikke dog et luksusproblem!
Trykkene fylder fortsat meget, ikke fordi det ligefrem fremgår af billederne, men mange af dem er vist frem en gang, og de resterende tryk...dem har jeg helt andre planer med.
Lidt blyantstegning, sjov med konvolutter, blomster og akvarel, puslespilsbrikker, små kageflag af tandstikkere og avispapir, en lille bitte smule strik, plus det løse, er hvad jeg har valgt at vise frem fra aprilbøgerne...
Må din onsdag blive som du gerne vil have den...min bliver lang, men fuld af bål og sjov, glade børn og dejlige kollegaer...

4 kommentarer:

  1. Dine bøger er en genial ting, så du husker alle de dejlige og sjove ting, du laver gennem en måned - og andre vil kunne få glæde af dine bøger.
    Den sangbog, du har gang i, det må være dejligt at kunne lave den slags.
    Jeg håber, at I får en dejlig dag i dag :-)

    SvarSlet
  2. Vi havde en skøn onsdag i naturen:-)
    Dejlige bøger...

    SvarSlet
  3. Randi: Det er det bedste jeg nogensinde har fundet på at lave de bøger der...og sangbogen forventer jeg mig meget af...håber den bliver lige så stort et hit som den gamle...

    SvarSlet
  4. Janni: Jeps det var en rigtig god dag...lang og god!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥