mandag den 9. januar 2012

Lynlåsen og nøgleringen...

En lynlås, renset for stof + en ring og en smykkelås =  armbånd.
Ideen har jeg hapset hos Tina...men den kommer oprindeligt fra Lisbeth...
Når vi nu lige er ved materialer der ikke var tænkt som smykker...Disse store nøgleringe (eller hvad det nu de hedder. De hænger hvert fald på samme hylde som nøgleringene i mit lokale byggemarked... Wiren åbnes ved at skrue lukkedimsen fra hinanden...og så kan man sætte erler eller andet på...kun fantasien sætter vel grænser...
Blot tror jeg at personer der er disponeret for nikkelallergi eller ligende ikke skal bruge smykker der er fremstillet af ting og sager fra byggemarkedet...Men sjovt er det under alle omstændigheder.

8 kommentarer:

  1. Hejsa. Tak for dit link til mig. Måske jeg også skal hapse en idé fra dig. Dine armbånd ser i hvert fald sjove ud:-)

    SvarSlet
  2. Lisbeth: Haps endelig...ja de er sjove...

    SvarSlet
  3. wau , de er fine dine armbånd, dem har jeg aldrig set før,,,

    SvarSlet
  4. De nøgleringe er rigtig smarte, jeg har perler der ligger dem kan jeg bare sætte på. Jeg har vist haft for lidt ord da skrev midt indlæg, jeg kan se der mangler nogle.

    SvarSlet
  5. mig og ipsen: Det er altid sjovt med lidt nyt til armen...

    SvarSlet
  6. Conny: Selvom der mangler et ord hist og her kan man jo sagtens læse hvad der står...

    SvarSlet
  7. Genbrugslækkerier igen Kirsten - nam nam :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥