torsdag den 12. januar 2012

Jeg har helt glemt at vise jer...

Jeg har  da helt glemt, at vise jer denne lille engel som er malet på en sten...Jeg fik den i julegave af min søde"engleveninde"
Englene er ikke pakket ned sammen med julepynten for jeg synes godt de kan være fremme hele året...man siger vel også at man skal have et eller to stykker julepynt fremme hele året...

Der er måske nogen der kan huske englen malet på brændestykket...


Sig mig er det kun mig der oplever at Blogger ikke er til at have med at gøre...i går var der ingenting idag er der bøvl med alt, og det tager en krig og en middagslur bare at uploade et enket billede...GRRR!

4 kommentarer:

  1. jeg har alle mine engle stående fremme hele året:)

    SvarSlet
  2. Nej ikke kun dig der har problemer... af og til kan jeg slet ikke komme ind på de forskellige blogge... og det er vildt langsomt ...æv
    men god bedring til dig ;0)

    SvarSlet
  3. Sonja: Jeg har faktisk også en del stående fremme...så jeg er ikke helt alene...

    SvarSlet
  4. Merete: Ja noget er der i gære...Blogger lever åbenbart sit helt eget liv ind i mellem!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥