onsdag den 30. november 2011

Patchworkblomsten...


Patchworkblomsten (altså ikke Marianne) er dejligt lille sytøj som jeg tidligere ville have forsvoret, at jeg aldrig ville give mig i kast med...Men man har jo som bekendt et standpunkt, til man tager et nyt...Ikke fordi jeg endnu er parat til at lave kæmpestore kreationer så som sengetæpper og lignende.
Jeg arbejder på et noget "lorent projekt, nemlig at tømme restekasserne, og de små patchworkblomster bidrager i det små, med nedbringelse af resterne...
Jeg bruger de små blomster enkeltvis som pynt på tasker og hvad jeg nu ellers lige finder på at dekorere...
Jeg vil så lige sige, at jeg er blevet inspireret af selvsamme Marianne, men også, at mine små forkølede patchworkforsøg på ingen måde tåler sammenligning med Mariannes patchwork.

7 kommentarer:

  1. søde søde Kirsten

    Jeg ælllsker de blomster ...derfor navnet på min blog ♥....
    Med lidt tålmod bliver de små blomster måske pludselig til noget stort ....Bare vent... man bliver hooked ...
    Enkeltvis er de også smukke ....
    held og lykke med projekt tøm resteskuffen :O)♥
    og tak for ros og link
    knus♥

    SvarSlet
  2. Man skal jo kunne kravle før man kan gå ;0))
    Lige inden længe har du lavet et stort projekt.

    SvarSlet
  3. Ja jeg har bestemt heller ikke tålmodighed til det der nål og tråd i patchwork. Går kun i krig med noget jeg kan sætte symaskinen til. Synes det er flot, men ville aldrig selv nå til vejs ende.

    SvarSlet
  4. Marianne: Ja, de er søde de små blomster...min søster som også er noget af en patchworkhaj har et helt sengeæppe...og måske jeg også tager mig sammen en dag...inspiration hos dig er der jo nok af...

    SvarSlet
  5. Mariannel: Ja vel nok skal man så...Et stort projekt bliver det måske til en dag!

    SvarSlet
  6. Lise: Heller ikke jeg på nuværende tidspunkt...men måske en dag!

    SvarSlet
  7. Flotte og skønne farver + stofrester du sætter sammen

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥