lørdag den 12. november 2011

Æblesmæk...

Æblesmæk er ikke en eller anden tvivlsom aktivitet, ej heller en ny variant af den gode gamle ret Æbleflæsk...Men såmænd bare en hagesmæk, med et applikeret æble. I den gode gamle facon, kantet med skråbånd...
Jeg ved godt der findes alle mulige nymodens lukkedimser og indretninger, men den gode gamle model fungerer altså stadig upåklageligt...


Smække med biler blev det også til...Så kan maden vel næsten "køre ind" af sig selv
God lørdag aften til alle...

10 kommentarer:

  1. Hvor er de rigtig fine kirsten, den gammeldavs facon, er vel også god nok.
    God weekend

    SvarSlet
  2. De er meget fine.
    Kom til at tænke på det broderet æble fra Fru Zippe..
    Det kunne være sjovt med et halvt æble eller et skrog..

    SvarSlet
  3. Så fine er de. Så vidt jeg husker fungerede denne model upåklageligt da troldeungerne var små.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - den model har jeg også syet rigtig mange af de mine var små - skøn model.

    SvarSlet
  5. Conny: Jeg synes den gamle facon er bedst...

    SvarSlet
  6. Mette Lykke: Sjovt du siger det...jeg tænkte faktisk det samme, da jeg var færdig med at sy dem...

    SvarSlet
  7. Dorit: Jeps...også til mine troldepiger, da de var små...Facon og æblemotiv er vist også så'n lidt retro...

    SvarSlet
  8. Mariannel: Osse her...jeg synes faktisk modellen stadig holder...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥