søndag den 30. oktober 2011

Lyspunkter...

Lyspunkter er der da heldigvis flest af...også selvom fredagens indlæg måske blev en smule sortseeragtigt...
En lørdag sammen med mine brødre og min søster, min mor og hendes mand var nærmest en lise for sjælen! Der blev som altid i min familie, spist godt og den nuværende politiske situation blev grundigt analyseret og diskuteret...og det er ikke ligefrem enighed der præger familien...men vi kan heldigvis snildt være uenige uden at være uvenner...Tror den politiske observans gaå fra den yderste venstrefløj til et godt stykke ind i den borgerlige fløj...den yderste højrefløj repræsenteres (godt det samme) ikke...
Men for nu lige at blive ved lyspunkterne...Her kommer et foto, af den ene af min søsters lysekroner...Hun har et hus i kæmpestørrelse og naturligvis ikke mindre end to lysekroner i spisestuen....

2 kommentarer:

  1. Dejligt med weekend i familiens skød.
    Og nu er vi så klar til en ny arbejdsuge. Min bliver lang...., det gør din nok også.
    God arbejdslyst.

    SvarSlet
  2. Eva: Ja min bliver lang...men det er godt at have noget at "rive i" ...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥