fredag den 11. februar 2011

Jeg sætter min hat som jeg vil...

Dagens hverdagstema er: Jeg sætter min hat som jeg vil...Ja, skisme gør jeg så... Jeg har masser af hjemmestrikkede huer og pandebånd...men jeg har to yndlinge udi hovedbeklædning!
Det ene er et hæklet pandebånd som jeg fik af min ældste dattter  i julegave, sammen med et par dejlige  hjemmesyede skindvanter...

Den anden yndling er en hat, altså en rigtig hat, som jeg tager på ved festlige lejligheder...


En gang, kunne jeg ikke fordrage at gå med hue eller hat, det blev allerhøjest til et pandebånd når det var meget koldt, men de sidste vintre, hvor det har været koldt som i en brøndgravers numse, har jeg gået med hue...og nu har jeg vænnet mig til det og synes egentligt det er rigtig rart med lidt ulden varme på toppen...
Se flere hatte, hue og hovedbeklædningsgenstande på linklisten her

12 kommentarer:

  1. Fin hatt,og pannebåndet du fikk i gave er flott:)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt lide din sorte hat,når jeg ser den kommer jeg til, at tænke på en spansk tyrefægter.

    SvarSlet
  3. jeg holder mig stadig til pandebånd - ha... huer! det klør og jeg ligner en tumpe - hmm.

    SvarSlet
  4. Hvor er den smuk din sorte hat:)

    SvarSlet
  5. Ulla-Bella: Jeg er rigtig glad for pandebåndet, også fordi det er min datter der har lavet det til mig!

    SvarSlet
  6. Conny: Jamen det er også en spansk hat!

    SvarSlet
  7. Mariannel: Ja,det syntes jeg også jeg gjorde engang...men nu synes jeg bare jeg ligner alle de andre der har hue på...

    SvarSlet
  8. Hanne: Tak...Den kan altid sætte pift på et lidt kedeligt dress...og så har man altid samtaleemne til en fest, for alle spørger til hatten!

    SvarSlet
  9. Sikken fantastisk julegave. Den er da lavet med kærlighed.

    SvarSlet
  10. Marina: Ja, det er da det den er...hun er også den ene af mine yndlingsdøtre!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥