mandag den 15. november 2010

De glade firsere...



Jeg blev gift i marts 1983, og vores ældste datter blev født i april, så nogen sylfide var jeg ikke ligefrem da vi blev gift. Min kjole var en hjemmesyet "ting" i kongeblå piskesmæld! Kjolen blev nogen år senere brugt til en Sankt Hans heks, hvor en af vores venner fyldte kjolen med græs, som ikke var ordentligt tørt, så heksen havde svært ondt ved at blive futtet af! Det har vi så grinet af mange gange siden!
Vi blev gift på rådhuset, uden at nogen i familien vidste noget om det...Stort kirkebryllup og den slags var måske ikke ligefrem det mest trendy på den tid... Brudebilldet  har vi selv taget med selvudløser og kridtstreger på gulvet...hvorfor vi fik det lavet i sort-hvid, ved jeg egentlig ikke...

4 kommentarer:

  1. Det er et skønt billede,- i ligner nogen fra "virkeligt gamle dage". Måske er det dit hår, og den hvide krave.
    Og så alvorlige I er,- men det er jo også en stor beslutning.

    SvarSlet
  2. Ja, du har ret, det ligner noget fra virkelig gamle dage!

    SvarSlet
  3. Det er da et rigtig godt billede!
    - og sådan en piskesmældsting har jeg også haft som MEGET gravid - i lyserød gud bedre det. Kan forresten ikke lide den farve til ret meget - - - - -

    SvarSlet
  4. Dejlige billeder af dig,hvor har du haft langt hår den gang.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥