torsdag den 27. maj 2010

Award


Jeg har modtaget denne award fra Christine der har en dejlig turkis krativ blog 
Reglerne er, at man skal kopiere awarden på egen blog. Det er ordnet.
Man skal fortælle syv ting om sig selv, det gør jeg lige om lidt...
Så skal man sende den videre til syv andre bloggere... Men jeg tror den har været så meget rundt, at hvem der vil, kan hapse den herfra....
Syv ting om mig selv i fuldstændig vilkårlig rækkefølge:
1. Jeg drikker ikke alkohol!
2. Til gengæld strikker jeg
3. Jeg står for det meste meget tidligt op om morgenen...
4. Til gengæld falder jeg nemt i søvn på sofaen om aftenen...
5. Jeg har ikke spist sukker i snart en måned...
6. Men jeg er ikke holdt op med at spise salt...endnu
7. Jeg hader at spille kort, specielt rommy!!
Jeg siger også tak til Mollymy som også har givet mig selvsamme award, sødt gjort af dig... Mollymy har en rigtig spændende blog med rigtig mange gode kreative ideer der er lidt anderledes end det man sædvanligvis ser...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥