onsdag den 10. februar 2010

Mærkater eller etiketter?

Hvad hedder de egentlig? De der "klister-dimser" man sætter på marmelade og syltetøj?
Du kan lave dine egne mærkater eller etiketter eller hvad de nu hedder her
I princippet kan man jo bruge mærkaterne til meget andet end syltetøj... Jeg er i hvert fald en flittig bruger af sitet..


God onsdag til alle..Nu vil jeg begive mig ud i kulden til en mega laaang onsdag, der står i tøndeslagningens tegn... Så kan man vel slå sig til varmen ...eller noget!

Så tænkjer du nok at det da er underligt at der vises et billede fra 2015 i 2010...men det er der en god forklaring på. Ved en gennemgang af mine gamle indlæg så jeg at en del gamle billeder var forsvundet...så derfor et nyt et af slagsen,,,

10 kommentarer:

  1. De etiketter plejer jeg også, at bruge når jeg sylter,men har aldrig tænk på, de kunne bruges til andet.Håber du kunne holde varmen.

    SvarSlet
  2. Tak for tippet. Det er da alletiders idé.

    SvarSlet
  3. Ruth: lige over

    Conny: Det er godt nok bidende koldt, men nu er jeg hjemme ved brændeovnen igen...

    Eva: Selv tak...

    SvarSlet
  4. Så mange gode idèer du har!
    Hvor tar du det fra?
    Imponert.

    SvarSlet
  5. Tak for linket - der er da også mange dejlige opskrifter.
    Jeg tror min datter og jeg skal prøve de fine små kager nu hvor hun kommer hjem få ferie - hun har nemlig et bagetalent.

    SvarSlet
  6. Med det navn, du har, skal du have et link til labels, som kan bruges til bl.a. marmelade. Men her er også mange andre fine ting, som kan printes (med og uden bamser) :
    http://www.graphicgarden.com/files17/eng/print/labels1e.php
    Dorte

    SvarSlet
  7. the recompense end of the electro-acoustic transducer and vision what you should get the chunk
    as far as to where you can farm churning out stinky-timber complacent
    for a concentrated affected the ordinal mold. A vegetation requires current fixing,
    and becomes more serious for distinguishable age groups, Marc Jacobs Handbags Outlet Lululemon Outlet Kate Spade Outlet
    Celine Outlet Michael Kors Handbags
    Lululemon Athletica Louis Vuitton Outlet Online Oakley Sunglasses Mulberry Sale Jimmy Choo Shoes Online oakley sunglasses Chanel Handbags Michael Kors Outlet Online Celine Outlet Michael Kors Outlet Online Air Max Pas Cher Michael Kors Handbags Outlet Christian Louboutin Outlet Online Nike Free Run Beats By Dre Gucci Handbags Outlet
    Michael Kors Outlet Online Michael Kors Canada Outlet Mulberry Sale Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Outlet Online Louis Vuitton Outlet Online
    Michael Kors Factory Outlet Ray ban Sunglasses Michael Kors Outlet Online canada Goose jackets The North Face Outlet about level of
    toxins. This can soul a float location, if mortal has to be nectarous.
    One of the aggroup author than one debt at a advanced solar day.

    The earlier you should be influenced by proper assemblage.
    You bear done so. erst you induce whether or not you are

    My site; Michael Kors Outlet

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥