tirsdag den 27. oktober 2009

Overspringshandlingstaske...



Denne her lilla sag, som er fra Jytte Slentes Designerstrik, har ligget færdigstrikket i kurven længe, den skal "bare" sys sammen... Jeg havde egentlig taget mig sammen og fundet nål og saks, men overspringshandlingen hedder denne gang: Strik en taske...Selv om jeg faktisk ikke rigtig har noget garn!!!!altså, der egner sig til taskestrikning, så skal det afprøves, hvilket bliver med nogle uldrester i grå toner....opskriften har jeg fundet her...

Faktisk går jeg ikke særlig tit med taske, men så kan det vel blive til en gave, eller noget...

2 kommentarer:

  1. Hej Kirsten
    Jeg synes nu du skulle få den syet sammen, for den ser spændende ud,jeg kunne da godt lide at se den færdig.Den er godt nok smart, den taske Pernille har lavet.
    Kan du have en god aften

    SvarSlet
  2. Conny: Jamen så må jeg hellere gå i gang når du nu siger det...eller strikke lidt på tasken...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥