torsdag den 8. oktober 2009

Kryddereddike...


Der er stadigvæk krydderurter i haven, men det varer ikke så længe før det er slut... Mit indre jæger/samler instinkt kom lige pludselig i udbrud, og jeg tog en rask runde i haven og plukkede håndfulde af timian, rosmarin, lavendel, mynte, citronmelisse og dild. Nu er urterne kommet på flasker, citronmelissen sammen med en strimmel citronskal,og er hældt over med eddike. Så skulle der vist være til vinterens dressinger, varme kartoffelsalater og hvad man ellers bruger eddike til... Hårh, for et overbelyst billede, jeg har brugt her...

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig lavet kryddereddike selv ,men da jeg læste dit indlæg ville jeg prøve, med glemte at få krydderurter med hjem fra sommerhuset i går.

    SvarSlet
  2. Conny: Du må tage nogen med næste gang du kommer i sommerhuset...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥