tirsdag den 6. oktober 2009

Bluse fra Stine...



Se lige her hvad Stine  har lavet til mig...Den skønneste bluse med et lille Stinestreg motiv: Den er skøøøn, og jeg knuselsker den allerede. Den er også skøn, fordi det er sådan en rigtig bluse, og ikke sådan en almndelig t-shirt der efter kort tid ender i bunken med sove t-shirt... Tusinde tak til søde, søde Stine... Hvis ikke du allerede følger med på Stinestregen, skulle du tage og gøre det, man bliver nemlig altid i godt humør af Stines fine streg.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor er den fin! Nu kan du mega-meget gå og blære dig!!

    SvarSlet
  2. Jeg har været omme for at kikke på Stinestregen, de er skønne de steger hun laver.

    SvarSlet
  3. Hanne: Ja, der er nogen der kan...mig for eksempel...

    Conny: Ja, hun er skøn ....

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥