torsdag den 10. september 2009

Hvad præster ved om sorg....

Sæt kryds i kalenderen i 21 september, da udkommer Julia Lahmes nye bog: "Hvad præster ved om sorg" Jeg glæder mig rigtig meget til den. Jeg har med stor fornøjelse læst Julia Lahmes forrige bog: "Hvor lagde jeg babyen" som hudløst ærligt fortæller om det, at blive mor. For mig, der rent aldersmæssigt er omkring "bedstemoralderen" har omdrejningspunket i bogen selvsagt været et lidt andet, end det vil være for den nybagte mor/far. Men igennem hele bogen ligger der en rød tråd af LIV, med alt hvad livet indebærer af lykke, sorg,og sårbarhed. Ikke mindst sætter den spørgsmålstegn ved, hvordan i alverden alle andre kan få det hele til at hænge sammen, og samtidig se godt ud, have et velfungerende parforhold, have et hus der ligner noget fra et boligkatalog osv. Derudover fortæller Julia Lahme, om sorgen over, at miste sin mor der døde af kræft.
I "Sig farvel, hvad præster ved om sorg" giver seks danske præster hver deres personlige bud på hvordan man håndterer den altoverskygggende sorg, som alt andet lige, er en del af alles livsvilkår.... Bogen udkommer  uge 39....

1 kommentar:

  1. Den bog tro jeg også vil noget for mig, men jeg kan jo starte med, at gå biblioteket og låne "Hvor lagde jeg babyen"
    Kan du have en rigtig god dag

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥