søndag den 23. august 2009

Siden sidste blogindlæg har jeg...

Siden sidste blogindlæg har jeg
Haft besøg af begge piger og en enkelt svigersøn....
Prøvet at få styr på, hvad der egentlig foregår i Star Wars filmene, det lykkededes ikke helt...
Bagt muffins med dejlig smørcreme på toppen (eller var det ikke mig der bagte dem, men kun mig der gav ordrer, hmm jeg husker det ikke helt!!!)
Syet en Harry Potter kappe med grønt foer og lomme til tryllestaven...
Støvsuget alle de sorte tråde fra den potterske kappe op, foruden alt det andet snuller der var på gulvet...
Vasket alle gulvene, både i stueplanet og kælderetagen...
Paneret og stegt en masse kyllingestykker som jeg prøvede at bilde ældstedatteren ind var ål....
Pudset køkkenvinduet, fordi min næbbede svigersøn påstod, at det var ruden der var snavset, da jeg syntes hele familien skulle se det sjove violette lys der var udenfor...

1 kommentar:

  1. Hej Kirsten
    Jeg kan se at du har syet en Harry Potter kappe, og den opgave er jeg selv begivet mig ud i. Derfor vil jeg spørge dig hvordan du har gjort? Har du haft et mønster at gå ud fra eller hvordan?

    Hilsen Amanda

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥