søndag den 28. juni 2009

Nephew D T A P

Jeg er også decideret træt af pis.... Hold da op, hvis jeg havde Simon Kvams evner ville jeg have skrevet denne her tekst. Havde bestilt albummet, så jeg fik det på release datoen (lidt nørdet har man vel lov til at være, på sine gamle dage. Og nu efter omtrent 100 aflytninger, er status: Dæleme et godt album, favoritten er dog (indtil videre) D.T.A.P. Inspirationen fra hedengangne Kliche er tydelig, men det gør ikke spor, Nephews stil er helt deres egen. Dette album er en lille smule mere elektronisk end de forrige, hvilket skaber fornyelse, eksempelvis elsker jeg det lille elektroniske "knæk" ordet decideret, har i DTAP....også dejligt, at der på albummet er rent dansksprogede og rent engelssprogede numre, der hersker ingen tvivl, jeg er stadig vild med Nephew!!! Det nye album Danmark/Denmark er intet mindre, end deres bedste til dato.... Hør det.....

2 kommentarer:

  1. Det lyder bare super godt det album, tro jeg har hørt det i TV.men det skal høres nogle gange for, at få hele teksten med.

    SvarSlet
  2. Hej Conny, det har du ret i, jeg holder også meget af at høre nogen bestemte numre mange gange...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥