fredag den 1. maj 2009

Mine venner...


Hele min bestand af vinbjergsnegle er efterhånden ved, at have, gravet sig frem fra deres vinterhi... Her "fangede" jeg lige en, der nyligen har gravet sig op i solskinnet...I efteråret var der rene orgier af snegleparringer på græsplænen, og efterfølgende snegle der gravede sig ned, de mest underlige steder, for at lægge æg... Så nu venter jeg spændt på om der dukker små vinbjergssnegle op. Målt efter parringsaktiviteten i efteråret må det give resultat...

2 kommentarer:

  1. KLAMMO - det kan godt være jeg har en computerspillende kæreste - men du skal vist nødig snakke med de venner du holder dig... ADDDR

    SvarSlet
  2. De er faktisk ret spændende at iagttage...de er ikke klamme...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥