onsdag den 8. april 2009

Laaang pædagogisk forklaring, til ingens verdens nytte...

I går blev fruens garderobe udvidet med en reklame t-shirt fra et lokalt byggemarked. Min bedre halvdel vandt den, i en skydekonkurence, sammen med to flasker vin. Nå, men jeg er så iklædt t-shirten, i morges, da det første af mine dagplejebørn ankommer. Han erklærer straks, at jeg har taget hans fars trøje på.... og så begynder jeg, at forklare: At der findes flere af den slags trøjer, og at der godt kan være to, der har den samme slags trøje osv, osv. Til sidst mener jeg, at den lille fyr efterhånden har forstået, hvad det går ud på, det her...Han går ind for at finde noget legetøj, idet han erklærer: "Du SKAL altså, give far hans trøje tilbage"

4 kommentarer:

  1. Det må du så gøre!! give blusen tilbage :-)
    God påske :-)

    SvarSlet
  2. Åhhh børn er bare så søde... hvad skulle verden gøre uden dem...
    Og ta' så lige og aflever den trøje tilbage...

    SvarSlet
  3. Anne: Også god påske til dig, ja der er vist ikke andet at gøre end at aflevere den tilbage, men er bange for at det ikke er den rigtige størrelse...
    Lene: Ja, verden ville være fattigere på flere måder, hvis ikke der fandtes børn...

    SvarSlet
  4. hahaha! Jeg er altså pænt vild med ham den kløwning!

    Fordi ejg går udfra det var ham?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥