torsdag den 19. marts 2009

Opslagstavler.


Jeg er sådan en opslagstavlekigger. Det er altid spændende, at se andres opslagstavler. Måske man endog kan sige: Vis mig din opslagstavle, og jeg skal sige dig, hvem du er. Hm. jeg ved det ikke, men opslagstavler er altid spændende at kigge på, og her mener jeg ikke dem, hvor man har alle sine regninger, og den slags til at hænge, for den slags opslagstavler er absolut ikke spændende, nej det er de opslagstavler, hvor man hænger alt det, man ellers ikke lige ved, hvor man skal gøre af. Det er heldigt jeg har en af slagsen, ellers ville der være hamret søm i alle mulige og mulige steder. Nu bor jeg jo i et hus fra 1938, og den gang brugte man jo ikke gipsplader og sådan noget, der er nemt at slå søm i. Det er nærmest umuligt at slå et søm i væggene her i huset: Undtagen når man skal hænge en hylde eller andet op, og der skal bores huller til rawplugs, så plejer der nærmest at komme et hul på størrelse med en fodbold. Ja, sådan er der så meget sjov med gamle huse...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥