lørdag den 21. februar 2009

Op og ned...


Det hele går op og ned, hvad der to dage siden så fuldstændigt uoverskueligt ud, ser pludselig lysere ud. Men i de der bølgedale som tilværelsen byder på, og her tænker jeg ikke på de store perspektiver, men mere dagligdagen som sådan, det er der, hvor ideerne opstår, man ved det bare ikke før man er oppe igen, på en af bølgetoppene. Hvis man mærker efter, kommer alle de gode ideer altid efter en periode, hvor man har syntes alting så mere end broget ud. Ikke fordi det er nogen trøst, når man synes det hele er noget skidt, men bare en konstantering af, at sådan er det...Derfor tror jeg ikke man skal underkende de der perioder hvor man går og "piver" lidt, de er en del af tilværelsen,og er sunde nok for den videre udvikling... Her til morgen er det mørkt som bare pokker, det er tåget og træls, men inden døre er her hyggeligt, dejlig varmt, jeg har lavet kaffe, sendt Foxen på arbejde, har tændt stearinlys og der er dejlig musik i radioen, så nu vil jeg tage de sidste livtag med den stressfremkaldende biologirapport, lave de opgaver jeg er bagefter, og derefter er der dømt kreativ lørdag. Det er i øvrigt også noget der bider sig selv i halen, hvis jeg ikke i nogen tid får lavet noget kreativt, kommer jeg nemt til at synes, at alt er træls, og når alt er træls får jeg ikke lavet noget kreativt... En dårlig spiral, i hverdagsperspektiv...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥