søndag den 25. januar 2009

Tørklædetid




Hvis ikke det er tørkædetid nu, hvornår er det så?? I hvert fald har jeg føjet yderligere to tørklæder til den efterhånden omfattende samling...Et på den ene led og et andet på den anden led.
Jeg gør en del i retsgarn og effektgarner for tiden..Ja ja det er jo moderne igen, og vi er jo nogen der er så gamle, at man har noget i gemmerne fra dengang det sidst var in.. Ja og når der så indkøbes "lidt" nyt til strikkekurven(e) så er der jo hele tiden basis for et resteprojekt krydret med lidt effekt garn.
Lige nu er der en turkis reste/effektgarn trøje på rundpinden... Men har store planer om at strikke en cirkeltrøje....ja måske ikke helt som dem der var vældig meget fremme for et par år siden...men lad os nu se om jeg kan få bikset et diagram sammen...færdige mønstre og mig er jo ikke nogen god kombination..jeg kommer altid til at lave noget om... nogen gange går det galt, men så er der jo også kun en til at tage ansvaret for det...


Ellers har jeg brugt weekenden på at lave ingenting og det fortryder jeg så nu hvor søndagen også snart er forbi, men det er jo for sent...jeg skulle have haft lavet en del biologiopgaver...men den er lidt gal med motivationen.

1 kommentar:

  1. ha! .. det var jo lige det vi snakkede om, med at strikke på den ene og den anden led..

    Har været hjemme ved Ida i dag, og vi talte vældig meget om strik.. Jeg tror sgu det bliver en hel tend her i Århus ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥