søndag den 11. januar 2009

Julepynt 2008


Ja de fleste vil nok sige at tiden for julepynt ligesom er forpasset, og ja det er for så vidt også rigtigt, men jeg plejer hvert år at lave noget julepynt som helt er mit eget design... og nu har jeg så et helt år at udtænke julepynten for 2009. I 2008 stod den på gyngeheste, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg nu skal finde på...men der er jo også masser af tid at "løbe" på. Der er forskellige kriterier for mit julepynt: For det første skal det være mit eget design, færdige kits er absolut forbudt, det skal være håndlavet og gerne lidt sært (forstået på den positive måde) det må gerne være lavet af genbrugsmaterialer, eller i hvert fald materiale der ikke er særligt kostbart.

Gyngehestene her er lavet af noget stof fra en gammel hængekøje, gyngehestene er syet sammen på maskine, med blonderester og forskellige besætningsrester som manke. Halerne er snor, avispapir, bånd osv. Hestene er dekoreret med båndrester, forskellige knapper og små motiver klippet ud af stof.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥