fredag den 30. januar 2009

Der gik gassen godt nok af ballonen...


Efter arbejde, et besøg hos frisøren, og en cykeltur på 10 km, og selvfølgelig aftensmad, ville jeg lige sidde lidt i en lænestol med min højt skattede hørfrø-varmepude, og ja så gik gassen godt nok af fruen... så sov jeg.. lige til Silverfox vækkede mig ved 22-tiden og mente jeg skulle gå i seng, nu er jeg til gengæld frisk og udhvilet, ja 10 timers søvn kan gøre godt engang i mellem.

Apropos søvn overhørte jeg to unge pigers ordveksling hos frisøren: "Står du tidligt op om fredagen" "Ork nej, da plejer jeg godt nok at stå op allerede kl.10" Ja, ja det er nok ikke lige hvad jeg forstår ved tidligt... men husker godt selv hvordan det var at være 20 år...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for en lille kommentar...♥